Servis mobilného telefónu

blog_02

 

Máte záujem o servis vášho mobilného telefónu? Radi vám s tým pomôžeme. Ponúkame kvalitný servis telefónov a tabletov.

Aký servis realizujeme:

  • Pozáručné opravy mobilných telefónov
  • Pozáručné opravy tabletov
  • Odblokovanie telefónov (Gmail účet, Samsung konto, Xiaomi konto, Huawei konto a ďalšie)

Pozáručný servis mobilných telefónov a tabletov:

Máte záujem o výmenu LCD displeja, dotykového skla, nabíjacieho konektoru, batérie? Ste na správnom mieste! Opravy vieme zrealizovať expresne rýchlo už do 2 hodín (v závislosti od náročnosti opravy, modelu telefónu a skladovej dostupnosti náhradných dielov).

Odblokovanie mobilných telefónov:

Odblokovanie telefónov (Gmail účet, Samsung konto a iné) vieme zrealizovať už do 24 hodín (v závislosti od modelu zariadenia a verzie systému Android). Pri odblokovaní telefónu sa stratia všetky údaje a dáta v telefóne. Niektoré telefóny pre možnosť odblokovania je nutné otvoriť. Ak je telefón ešte v záruke od predajcu alebo mobilného operátora, tento úkon záruku automaticky zruší. Telefón nesmie byť nahlásený ako odcudzený (v opačnom prípade toto zariadenie bude poskytnuté polícii aj s vašimi údajmi). Odblokovanie telefónu v ojedinelých prípadoch môže znefunkčniť celé zariadenie, za čo servisné stredisko nenesie žiadnu zodpovednosť.

Servis mobilného telefónu s doručením na našu adresu:

Máte záujem o opravu telefónu, ale máte to ku nám ďaleko? Stačí nám napísať mail na info@gsm-suciastky.sk, kde uvediete model telefónu a opíšete chybu. Obratom vám bude vypočítaná cena servisu. Ak Vám cena bude vyhovovať, diely pre vás budú rezervované. Telefón nám zašlete na našu adresu aj so servisným protokolom (na stiahnutie nižšie). Po doručení telefónu sú tieto opravy zrealizované približne do 24 hodín. Opravený telefón zašleme späť na vašu adresu kuriérom GLS na dobierku v rámci aktuálnych cien dopravy

Doručovacia adresa:

GSM - suciastky s.r.o.
Novohradská 17
98401 Lučenec
Slovenská republika

*Adresa určená pre doručenie vašich reklamácií, vráteného tovaru a telefónov na servis. 

Servisný protokol na stiahnutie

Obchodné podmienky

V prípade, že sa telefón nepodarí opraviť, diagnostika zariadenia bude spoplatnená sumou 5 €.

Objednávateľ servisnej práce (zákazník) si je vedomý a súhlasí s tým, že pri oprave zariadenia môžu na zariadení vzniknúť drobné škrabance, malé odery, menšie nerovnosti, medzery medzi spojmi alebo znížená citlivosť ovládacích prvkov a tlačidiel.

GSM-suciastky s.r.o. ako servisné stredisko nezodpovedá za stratu elektronických dát servisovaného zariadenia, stratu SIM kariet alebo pamäťových kariet.

Počas opravy zariadenia, ktoré predtým spadlo, rozbilo sa, prišlo do styku s neznámou tekutinou, bolo rozobrané alebo inak poškodené, môžu vzniknúť alebo sa prejaviť ďalšie skryté vady a chyby, ktoré nie sú predmetom objednanej opravy a za ktoré servisné stredisko GSM-suciastky s.r.o nenesie žiadnu zodpovednosť. Pri rozoberaní takto poškodených zariadení môže v ojedinelých prípadoch skrytá vada zariadenie nenávratne poškodiť alebo navýšiť cenu opravy. Servisné stredisko GSM-suciastky s.r.o nenesie žiadnu zodpovednosť za prejavenie skrytej chyby po otvorení prístroja a neznáša žiadne náklady s tým spojené. V prípade, že servisné stredisko nájde skrytú vadu počas opravy telefónu, neodkladne bude informovať majiteľa zariadenia o tejto skutočnosti.

Opravovaný prístroj nebude nikdy ako nový (vodeodolné zariadenia strácajú vodeodolnosť mechanickým poškodením, vystavením vonkajšiemu nepriaznivému vplyvu. Odolnosť voči poliatiu, vode a prachu nie je trvalá a postupom času sa môže znížiť v dôsledku normálneho opotrebovania.

V prípade výkonu pozáručného servisu sa chybný tovar alebo diely tovaru odovzdávajú zákazníkovi len ak o to požiada. V prípade, ak zákazník o ich vrátenie nepožiada, budú tieto diely, na náklady servisu ekologicky zlikvidované.

Záručná doba na náhradný diel je 24 mesiacov a na servisný úkon 3 mesiace. Pri oprave zariadenia poškodeného neznámou tekutinou sa záruka nevzťahuje ani na servisný úkon, ani na náhradný diel.

Objednávateľ si je povinný prevziať prístroj do 15 pracovných dní od obdržania informácie o ukončení servisnej práce. V prípade, že si objednávateľ zariadenie nevyzdvihne po 15 dňoch, servisné stredisko si môže účtovať poplatok 1 € za každý deň omeškania.

Objednávateľ servisného úkonu si prečítal obchodné podmienky a je si plne vedomý rizík spojených s opravou mechanicky alebo tekutinou poškodených prístrojov.